Informatie

Verzendkosten

Alle bestellingen via onze webwinkel worden franco geleverd in Nederland (gratis levering) vanaf €50,- (excl. btw) Onder dit bedrag wordt € 10,- order/verzendkosten in rekening gebracht.

Levering

Firma Bijzonder werkt samen met verschillende bezorgdiensten. Dit is afhankelijk van de grootte van de zending. Samen streven wij ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
U ontvangt van de pakketdienst een email met de trackingcode, zodat u kunt zien wanneer het pakket wordt aangeboden.
Wilt u de bezorging toch nog wijzingen? In de email met de trackingcode, wordt u ernaar verwezen.
Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert de pakketdienst het de volgende dag nogmaals af te leveren.

Levertijden

Op de site wordt per artikel weergegeven wat de verwachte levertijd is

Vertraagde levering

Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Niet leverbare artikelen

Wij streven er naar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug naar je bankrekening. 

Ruilen en retouren

Retour voor consumenten
DOEN WE NIET MOEILIJK OVER

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. Daar gaan we wat aan doen, beloofd!

  • 30 dagen bedenktijd na ontvangst van je product
  • minimaal 2 jaar garantie op al onze producten
  • Bij ruilen; je nieuwe product vaak dezelfde week nog in huis
  • Bij defect: je product in 90% van de gevallen binnen 14 dagen werkend terug

Mag het terug
EVEN CHECKEN

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product bij onze klantenservice melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product aan ons terug te sturen. Graag wel in orginele staat en verpakking. Dus bekijk het product gerust van alle kanten maar neem ‘m niet in gebruik. Ook wanneer het product net teveel gebruikt is, laten we je er niet mee zitten. Dan krijg je 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag terug.

100% vergoeding

  • Compleet, in orginele staat en verpakking

75% vergoeding

  • Incompleet en/of zonder verpakking
  • Beschadigd
  • Vies / gebruikt

Uitzonderlingen
OP DE REGEL

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Software waarvan de verzegeling verbroken is
  • Producten vallend onder de artikelindeling ‘Gebruikt’ zijn uitgesloten
  • Op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van retourzending
  • Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze klantenservice
  • Retourzending voor zakelijke klanten

Terugsturen
NAAR HET RETOURADRES

Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze klantenservice
Download het retourformulier, en vul deze in. Stuur deze samen met uw bestelling, voldoende gefrankeerd terug naar ons retouradres.

  • Firma Bijzonder
  • Verlaatweg 42-44
    8243 PS Lelystad
  • The Netherlands

Klachten
OVER ARTIKELEN

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen twee dagen na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar het retouradres. Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. U kunt uw klacht per mail bonne@firmabijzonder.nl of telefonisch 06 533 84 040 indienen. Uw klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld. We sturen hier per e-mail een bevestiging van.

  • Firma Bijzonder
  • Verlaatweg 42-44
    8243 PS Lelystad
  • The Netherlands

Retour voor zakelijke klanten
WE HELPEN JE GRAAG

Wij begrijpen dat ook u als zakelijke klant spijt kunt hebben van uw aankoop en deze wenst te retourneren. Waar mogelijk verzorgen wij graag voor u een retour. Wij zijn hierbij afhankelijk van de medewerking van onze leverancier en de voorwaarden die deze hieraan verbindt. De kosten die zijn verbonden aan een retour, zoals kosten voor transport, administratiekosten en eventuele waardevermindering, brengen wij bij u in rekening. Firma Bijzonder is op basis van de toepasselijke voorwaarden en de wet niet verplicht om een retour te verzorgen wanneer u handelt in de uitoefening van uw beroep of bedrijf. Het retourrecht dat geldt voor consumenten is dan ook niet op u van toepassing. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.

Winkelwagen
Chat openen